Počet záznamov: 1  

Perspektivy Fair Trade výrobků očima českých spotřebitelů

  1. Názov Perspektivy Fair Trade výrobků očima českých spotřebitelů
    Autorské údajeLenka Králová, Lucie Kuldová
    Autor Králová Lenka
    Spoluautori Kuldová Lucie
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 3 (2009), s. 21-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá firmy * zodpovednosť spoločenská * obchod * spravodlivosť * spotrebitelia
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť firiem. Koncept Fair Trade (FT), známka FT. Vnímanie FT vo svete a českými spotrebiteľmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.