Počet záznamov: 1  

Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy

  1. Názov Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy
    Preklad názvuPersonnel marketing of companies under the conditions of global economic crisis
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 38, č. 3 (2009), s. 398-404. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá pojmy * kríza hospodárska * trh práce * výhody konkurenčné * manažment personálny * marketing personálny
    AnotáciaVymedzenie personálneho marketingu. Možnosti personálneho marketingu v súčasnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00241-012, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF80.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.