Počet záznamov: 1  

LMS - Moodle ako prostriedok efektívnej výučby

  1. Názov LMS - Moodle ako prostriedok efektívnej výučby
    Autorské údajeJanette Brixová
    Autor Brixová Janette EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl a vedy. Roč. 20, č. 4 (2009), s. 25-29. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2009. ISSN 1335-5864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * technológie informačné * technika výpočtová * internet * vzdelávanie elektronické
    AnotáciaMožnosti využívania informačných technológií vo vyučovacom procese na vysokej škole. E-learning - elektronické vzdelávane ako jedna z foriem výučby. Využitie LMS Moodle vo výučbe a jej riadení. Výhody a nevýhody e-learningu. Analýza Moodle použitím matice SWOT.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00274-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.