Počet záznamov: 1  

Komunikace bank se zákazníky po e-mailu se stále zlepšuje

  1. Názov Komunikace bank se zákazníky po e-mailu se stále zlepšuje : elektronicky se zákazníky komunikují nejlépe největší banky
    Autorské údajeKamil Kunc
    Autor Kunc Kamil
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 18, č. 1 (2010), s. 22-23. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * Česko * bankovníctvo retailové * komunikácia elektronická * klienti * pošta elektronická * informácie * internet * analýzy
    AnotáciaElektronická komunikácia medzi bankou a klientom sa stala obojstranne výhodnou alternatívou moderného spôsobu komunikácie. Výskumný projekt agentúry STEM/MARK v ČR. Model eCPI (e-mail Customer Performace Index). Otázky z oblasti retailového bankovníctva. Hodnotenie poradia e-mailovej komunikácie v českých bankách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.