Počet záznamov: 1  

Vznik teorie reklamy v ekonomii

  1. Názov Vznik teorie reklamy v ekonomii
    Autorské údajeLadislava Grochová
    Autor Grochová Ladislava
    Zdrojový dokument EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S. 36-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * adresnosť reklamy * trh reklamný * reklama klamlivá * spotrebitelia * konkurencia
    AnotáciaHistória a vznik teórie reklamy. Analýza reklamy z ekonomického hľadiska. Vplyv reklamy na spotrebiteľa. Marshall a Chamberlin vysvetľujú výsledný dopad reklamy na trh. Reklama ako plytvanie zdrojmi alebo informácia o výrobkoch a službách. Teória nedokonalej konkurencie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.