Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy

  1. Názov Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy
    Autorské údajeNikoleta Benciová
    Autor Benciová Nikoleta
    Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 27-31. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * podnikanie * podnikanie medzinárodné * trh zahraničný * spotrebitelia * zákazníci
    AnotáciaNajdôležitejšie faktory vstupu organizácie na zahraničný trh. Externé a interné riziká vstupu na zahraničný trh. Lokálna marketingová stratégia. Využitie teórie marketingových stratégií vstupu na zahraničné trhy v praxi. Príklad českej firmy etablovanej v Číne.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.