Počet záznamov: 1  

Vplyv angličtiny na marketingovú terminológiu

  1. Názov Vplyv angličtiny na marketingovú terminológiu
    Preklad názvuImpact of english on the marketing terminology
    Autorské údajeMilada Pauleová
    Autor Pauleová Milada EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené
    Zdrojový dokumentNeologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 103-114. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5
    PoznámkyVEGA 2/0091/09
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * jazyky cudzie * angličtina * slovenčina
    AnotáciaNeologizmy v marketingu. Terminologická nejednotnosť. Anglicizmy v marketingovej terminológii. Anglické skratky v slovenskej marketingovej teórii. Internetová terminológia v marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00643-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.