Počet záznamov: 1  

Neologizmy v obchodnovednej terminológii

  1. Názov Neologizmy v obchodnovednej terminológii
    Preklad názvuNeologisms in the terminology of marketing science
    Autorské údajeJana Štofilová
    Autor Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentNeologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 115-122. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5
    PoznámkyVEGA 2/0091/09
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * terminológia * jazyky cudzie * angličtina
    AnotáciaProblematika neologizmov patrí v súčasnosti k aktuálnym otázkam nielen lingvistického skúmania, ktorého úlohou je zachytávať nové slová, ale stále častejšie sa objavujú snahy o zjednotenie odbornej verejnosti v oblasti obchodovednej terminológie. Zvyšovanie kompetentnosti odbornej verejnosti je určitou cestou smerujúcou k minimalizácii problémov v odbornej komunikácii.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00650-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.