Počet záznamov: 1  

Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality

  1. Názov Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality
    Autorské údajeJarmila Šalgovičová, Vanesa Prajová
    Autor Šalgovičová Jarmila
    Spoluautori Prajová Vanesa
    Zdrojový dokument Aktuálne manažérske trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 198-203. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2008. ISBN 978-80-8070-966-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie procesné * procesy podnikové * marketing * efektívnosť ekonomická * riadenie kvality * systém riadenia kvality
    AnotáciaPodstata procesného prístupu a druhy procesov. Príklad postupnosti procesov a väzieb medzi nimi. Procesný prístup v marketingu. Normatívne požiadavky systému manažérstva kvality na marketingové procesy. Identifikácia marketingových procesov v praxi.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.