Počet záznamov: 1
Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality
Názov Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality Autorské údaje Jarmila Šalgovičová, Vanesa Prajová Autor Šalgovičová Jarmila Spoluautori Prajová Vanesa Zdrojový dokument Aktuálne manažérske trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 198-203. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2008. ISBN 978-80-8070-966-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá riadenie procesné * procesy podnikové * marketing * efektívnosť ekonomická * riadenie kvality * systém riadenia kvality Anotácia Podstata procesného prístupu a druhy procesov. Príklad postupnosti procesov a väzieb medzi nimi. Procesný prístup v marketingu. Normatívne požiadavky systému manažérstva kvality na marketingové procesy. Identifikácia marketingových procesov v praxi. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1