Počet záznamov: 1  

Vybrané aspekty budovania imidžu územných subjektov

  1. Názov Vybrané aspekty budovania imidžu územných subjektov
    Preklad názvuSelected aspects of building image in regional subjects
    Autorské údajeGabriela Ratkovská, Otília Zorkóciová
    Autor Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference : Praha, 29. dubna 2010. S. 311-316. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    PoznámkyVEGA 1/0803/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * regióny * kraje * mestá * marketing
    AnotáciaVšeobecná charakteristika imidžu. Vybrané aspekty imidžu územných subjektov. Regional image - imidž územia, krajiny, regiónov a miest. Stanovenie cieľov a stratégií prostredníctvom marketingového výskumu. Prínosy pozitívneho imidžu.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00678-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.