Počet záznamov: 1  

Vnímanie prieskumu trhu z hľadiska podnikov v Slovenskej republike

  1. Názov Vnímanie prieskumu trhu z hľadiska podnikov v Slovenskej republike
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 108-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá manažment * prieskum trhu * podnik * Slovensko * kríza hospodárska * dotazníky
    AnotáciaNázory manažérov a podnikateľov, ako vnímajú prieskum trhu v súvislosti s hospodárskou krízou, či sa zmenil náhľad na prieskum trhu v priebehu rokov v podnikoch, ako podniky vnímajú prieskum trhu z ich pohľadu. Porovnanie ako vnímajú závislosť využívania prieskumu trhu podniky na vybraných faktoroch a aké boli výsledky testovania závislostí jednotlivých faktorov pri štatistickom zisťovaní. Popis ako vnímajú využitie poznatkov z prieskumov trhu, či je využitie dostatočné alebo nedostatočné, ich vzťah k prieskumom pozitívny prípadne negatívny. Ako aj ďalšie postrehy a názory na danú problematiku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00739-035, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.