Počet záznamov: 1  

Supply chain management (SCM) ako nástroj marketingu na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov chemického priemyslu v SR

  1. Názov Supply chain management (SCM) ako nástroj marketingu na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov chemického priemyslu v SR
    Súbežný názovSupply chain management (SCM) as a marketing tool for the competitiveness increasing of Slovak chemical industry
    Autorské údajeRastislav Ručinský, Martin Beca, Alexandra Chapčáková
    Autor Ručinský Rastislav EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Beca Martin EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Chapčáková Alexandra
    Zdrojový dokumentManažment priemyselných podnikov : vedecký časopis Univerzitnej vedeckotechnickej spoločnosti, Zvolen. Roč. 2, č. 2 (máj 2005), s. 33-38. - Krupina : Róbert Jurových - NIKARA, 2005. ISSN 1336-5592
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01600-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.