Počet záznamov: 1  

Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie

  1. FORMULÁR EVIDENCIE PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI
    Č. záznamu0114488
    Časť A vyplní autor
    Prvý autorFrianová, Viera
    NázovSúčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie
    Zdrojový dokumentEkonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 5, č. 1 (2010), s. 17-31. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010
    Druh dokumentuRZS - rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Podpis autora
    Meno a podpis vedúceho katedry
    Dátum odovzdania podkladov
    Časť B vyplní pracovník fakultnej knižnice, resp. IDO
    Dátum a podpis prevzatia do IDO
    Spracovatel a dátum spracovania14.10.2015
    Časť C vyplní pracovník SEK
    Dátum a podpis prevzatia do SEK
    Dátum spracovania v ONS/BIO
    článok

    článok

    Do košíka