Počet záznamov: 1
Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu
Názov Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu Autorské údaje Soňa Nemečková Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 285-289. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá prostredie podnikové * konkurencia * konkurencia medzinárodná * globalizácia * marketing * štandardizácia Anotácia Vplyv globalizácie na konkurenčné prostredie podnikov. Medzinárodný verzus globálny marketing. Štandardizácia v marketingu ako reakcia na globalizáciu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - KNIHY Archív EPC E10 00739-016, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1