Počet záznamov: 1  

Neobyčejný mediální bazar

  1. Názov Neobyčejný mediální bazar
    Autorské údajeVeronika Bartošová
    Autor Bartošová Veronika
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 22-25. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * marketing * komunikácia marketingová * médiá * firmy
    AnotáciaAmbientné médiá - pracujú s priestorom a predmetmi, ktoré sú v danom prostredí bežné a prirodzené, avšak vylepšujú ich a napĺňajú novým obsahom. Príklady využívania ambientných médií z praxe niekoľkých spoločností: Škoda, Plzeňský Prazdroj, Telefónica O2, Allianz, Sony Ericsson, Procter & Gamble, Pepsi Co.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.