Počet záznamov: 1  

Marketing destinace - specifická forma marketingu služeb

  1. Názov Marketing destinace - specifická forma marketingu služeb
    Autorské údajeJiří Vaníček
    Autor Vaníček Jiří
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 2 (2010), s. 9-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing územia * marketing služieb * ruch cestovný
    AnotáciaMarketing destinácie - pojem. Špecifiká produktu destinácia cestovného ruchu. Výsledky dotazníkového výskumu medzi destinačnými organizáciami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.