Počet záznamov: 1  

Čo ponúka corporate identity vysokým školám?

  1. Názov Čo ponúka corporate identity vysokým školám?
    Autorské údajeKatarína Butorová
    Autor Butorová Katarína
    Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 49-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing strategický * komunikácia externá * komunikácia interná * imidž * identita * školy vysoké * študenti * efektívnosť vzdelávania * ciele riadenia
    AnotáciaPodniková identita (Corporate Identity) ako nástroj Public relations. Zložky Corporate Identity v podmienkach vysokej školy. Súhrn dôležitých vlastností zachytávajúci stav inštitúcie. Individuálne znaky objektu a vnímanie inštitúcie zo strany verejnosti. Marketingová stratégia a vytýčenie cieľov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.