Počet záznamov: 1  

Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu

  1. Názov Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu
    Autorské údajeGalina Horáková, Aleš Kozubík
    Autor Horáková Galina EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI
    Spoluautori Kozubík Aleš
    Zdrojový dokumentVysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu : 6. mezinárodní konference 2010 : 22. 1. 2010, Hodonín. S. 45-49. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2010. ISBN 978-80-7314-202-5
    PoznámkyVEGA 1/0724/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * náklady * modely * pravdepodobnosť
    AnotáciaPrezentácia modelu prieniku reklamného posolstva v cieľovej skupine obyvateľstva. Je odvodený jednoduchý model pre určenie očakávaného podielu spotrebiteľov, ktorí sa počas stanovenej doby stretli s reklamným posolstvom a zapamätali si jeho obsah. Je ukázaný obmedzený vplyv zvyšovania intenzity reklamy na prienik informácie, čo je základom pre optimalizáciu výdavkov na reklamu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00788-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.