Počet záznamov: 1
Zarábať na dobrých skutkoch? Áno!
Názov Zarábať na dobrých skutkoch? Áno! Autorské údaje Saša Nováková, Radovan Žuffa Autor Nováková Saša Spoluautori Žuffa Radovan Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 14 (14. júla 2010), s. 18-22. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * firmy * zisk * etika * reklama Anotácia Sociálnym marketingom dosahujú firmy pozoruhodné výsledky v predaji a v zisku. Podnikanie obohacujú o sociálne a etické hľadiská. Vyvažujú tým konflikt medzi orientáciou na zisk, uspokojovaním požiadaviek zákazníkov a záujmom širšej verejnosti. Aktivitami a svojim imidžom podporujú vytváranie nových partnerstiev pre vzájomný úžitok. Medzi priekopníkov vo svete aj v SR patria Body Shop, IKEA, Procter & Gamble a Volvic. Príklad sociálneho marketingu v Mozambiku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 14-26
článok
Počet záznamov: 1