Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing

  1. Názov Sociálny marketing
    Autorské údajeViera Čihovská, Jana Kováčová
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kováčová Jana
    Zdrojový dokument Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. S. 347-358. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing sociálny * problémy spoločenské
    AnotáciaSociálne problémy a sociálny marketing. Vznik a charakteristika sociálneho marketingu. Proces sociálneho marketingu. Koncepty a nástroje. Štádium zmeny. BCOS faktory. Konkurencia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00855-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.