Počet záznamov: 1  

Kellog on branding

  1. Názov Kellog on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management
    Autorské údajeedited by: Alice M. Tybout and Tim Calkins, foreword by: Philip Kotler
    Ďalší autori Tybout Alice M. (Vedecký redaktor)
    Calkins Tim (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeHoboken : Wiley , 2005. - 334 s.
    ISBN0-471-69016-3 , 978-0-471-69016-0
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobné * produkty * tovar * marketing * manažment * kultúra podniková * stratégia podnikateľská * značky kvality
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra843414

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843414SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.