Počet záznamov: 1
Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem
Názov Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem Autorské údaje Katarína Chomová Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 70-83. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Heslá firmy * zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové * inovácia výrobkov * značky výrobkov * komunikácia firemná Anotácia Spoločenská zodpovednosť firiem. Prínosy konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem. Faktory pôsobiace na koncept spoločenskej zodpovednosti firiem. Vplyv spoločenskej zodpovednosti na marketing firmy. Vzťah medzi spoločenskou zodpovednosťou firmy a dizajnom výrobku. Vzťah medzi spoločenskou zodpovednosťou firmy a komunikáciou firmy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00912-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1