Počet záznamov: 1  

[Strategický marketingový plán]

  1. Názov [Strategický marketingový plán]
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 167-168. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Strategický marketingový plán / Juraj Chebeň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá plán marketingový * plán strategický * prostredie podnikové * recenzie
    AnotáciaRecenzia na publikáciu, ktorá je rozdelená do sedemnástich kapitol a zaoberá sa problematikou strategického plánovania v marketingu, počnúc základnámi východiskami cez nevyhnutné analýzy a portfólia až k tvorbe komplexného marketingového plánu a jeho implementácii.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00944-007, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 9-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.