Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj : dizertačná práca
    Autorské údajeKatarína Chomová, škol. Mária Dzurová
    Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Dzurová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 132 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá nástroje marketingové * zodpovednosť spoločenská * firmy * marketing
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra843398

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843398SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.