Počet záznamov: 1  

Zákazník - spolutvůrce konkurenční schopnosti

  1. Názov Zákazník - spolutvůrce konkurenční schopnosti
    Autorské údajeVěra Vávrová
    Autor Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencieschopnosť * konkurencia * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * produkty * hodnota * trh * komunikácia
    AnotáciaZvyšovanie konkurečnej schopnosti podniku z hľadiska orientácie na zákazníka. Spokojnosť zákazníka a jeho hodnota pre podnik. Prístup k riadeniu hodnototvorného procesu. Príklady ciest zvyšovania konkurenčnej schopnosti produktu. Stratégia vytvorenia lojálneho zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.