Počet záznamov: 1  

Marketing a recese rok poté

  1. Názov Marketing a recese rok poté
    Autorské údajePřemysl Staroveský
    Autor Staroveský Přemysl
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 9 (Září 2010), s. 42-44. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * produkty * ceny * značky výrobkov * spotrebitelia * recesia
    AnotáciaProdukt a cena v marketingu po hospodárskej recesii. Zmeny v správaní spotrebiteľov spôsobené nižšími príjmami. Nárast predaja privátnych značiek. Využitie emocionálnej sily značky, ktorá preváži cenové tlaky. Spoločenská zložka relevancie značky. Produkt ako súčasť hobby.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 8-12 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.