Počet záznamov: 1  

La dénomination d'origine made in et son influence sur le comportement d'achat des consommateurs

  1. Názov La dénomination d'origine made in et son influence sur le comportement d'achat des consommateurs : diplomová práca
    Súbežný názovOznačenie krajiny pôvodu made in a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
    Autorské údajeAndrej Kunošík, škol. Pavol Kita, Jamil Sayah
    Autor Kunošík Andrej
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Sayah Jamil (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra844058

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce394.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.