Počet záznamov: 1  

Event marketing

  1. Názov Event marketing
    Autorské údajeAlexander Rozin
    Autor Rozin Alexander EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. S. 123-130. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia marketingová * výstavy * veľtrhy * marketing mix
    AnotáciaPredstavenie výstavníctva ako jednej zo zložiek event marketingu, popis dopadov hospodárskej krízy na túto oblasť a preskúmanie dôvodov, prečo prezentácia na veľtrhu či výstave predstavuje aj naďalej jeden z najefektívnejších nástrojov marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01099-011, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.