Počet záznamov: 1  

Marketingová príprava vstupu podniku na zahraničný trh

  1. Názov Marketingová príprava vstupu podniku na zahraničný trh : diplomová práca
    Autorské údajeViktor Denko, škol. Jana Sršňová
    Autor Denko Viktor
    Ďalší autori Sršňová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 78 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra844188

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce927.9 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.