Počet záznamov: 1
Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia
Názov Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia Súbežný názov Marketing research possibilities and areas of utilization Autorské údaje Dana Vokounová, Lucia Vilčeková Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Vilčeková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 76-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * prieskum informačný * prieskum spotrebiteľský * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * dotazníky Anotácia Miesto marketingového prieskumu v súčasnosti. Delenie prieskumu na kvalitatívny a kvantitatívny. Metódy kvalitatívneho marketingového prieskumu: skupinová diskusia, hĺbkový rozhovor, projektívne techniky. Kvantitatívny prieskum. Porovnanie kvalitatívneho a kvantitatívneho prieskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01214-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1