Počet záznamov: 1  

Terms of optimal consumer behavior in the product market of utilities industry

  1. Názov Terms of optimal consumer behavior in the product market of utilities industry
    Autorské údajeMichal Fendek
    Autor Fendek Michal EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Quantitative methods in economics : multiple criteria decision making XV : proceedings of the international conference : 6th-8th October 2010, Smolenice, Slovakia. S. 33-40. - Bratislava Bratislava : IURA EDITION, 2010. ISBN 978-80-8078-364-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.8 - Operačný výskum
    Heslá teória úžitku * úžitok * priemysel * správanie spotrebiteľa * optimalizácia
    AnotáciaAnalýza modelu správania zákazníkov na trhoch úžitkového priemyslu. Otázky efektívnosti tohto špecifického trhu. Optimalizácia stratégie spotreby spotrebiteľa, zákazníka. Kuhn-Tuckerove podmienky optimálnosti a ich dôsledky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01184-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF140.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.