Počet záznamov: 1  

Event marketing, jeho funkce a faktory účinnosti

  1. Názov Event marketing, jeho funkce a faktory účinnosti
    Súbežný názovEvent marketing, its functions and factors of effectiveness
    Autorské údajeMiroslav Karlíček
    Autor Karlíček Miroslav
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 133-138. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * produkty * značky výrobkov * propagácia * podpora predaja * sponzorovanie
    AnotáciaEvent marketing (zážitkový marketing) - sprostredkovanie emocionálnych zážitkov so značkou. Sponzoring a event marketing. Funkcie event marketingu. Faktory účinnosti event marketingu. Miesto usporiadania eventu, informačná kampaň, organizačné zabezpečenie a vyhodnotenie eventu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.