Počet záznamov: 1  

Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania

  1. Názov Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania
    Súbežný názovNeuromarketing - a modern way to understanding consumer behaviour
    Autorské údajeKatarína Dražová, Mária Vasiľová
    Autor Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 176-183. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie * veda * výskum * etika
    AnotáciaNeuroveda, neurozobrazenie, neuromarketing a proces rozhodovania. Aplikácia neuromarketingu v marketingovom manažmente. Tradičný model nákupného správania. Model nákupného správania s využitím neuromarketingu. Neuromarketing a jeho význam pre budúci výskum. Etické dilemy s aplikáciou neurovedeckých metód v marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01214-019, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.