Počet záznamov: 1  

Moderné prvky v externej reklame

  1. Názov Moderné prvky v externej reklame
    Súbežný názovAdvanced components of outdoor advertising
    Autorské údajeKatarína Dražová
    Autor Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 129-134. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama vonkajšia * propagácia * tlač * médiá * počítače * marketing
    AnotáciaHistória externej reklamy. Externá reklama v súčasnosti. Nové trendy v outdoore na Slovensku - moving board, bikemedia, bluetooth v MHD, beboard, TV jackets. Zvieratá a rastliny ako externé reklamné médium.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.