Počet záznamov: 1
Komunikácia značky v internetovom prostredí
Názov Komunikácia značky v internetovom prostredí Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument K problémom mediálnej komunikácie II. : Mediálne kompetencie v ére nových médií : Marketing a vzťahy s médiami : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 27. a 28. apríla 2010, Smolenice. S. 181-196. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * internet * obchod * zákazníci * reklama * propagácia * firmy Anotácia Značka ako silný nástroj strategického marketingu. Psychológia koncepcie lovemarks. Tvorba značky na internete. Etablovanie značky v internetovom obchode. Potenciálne faktory úspechu pri komunikácii online-značiek. Špecifické problémy existujúcej značky na internete. Výhody marketingovej komunikácie na internete. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01399-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1