Počet záznamov: 1  

Stratégie vstupu podnikov na medzinárodné trhy

  1. Názov Stratégie vstupu podnikov na medzinárodné trhy : diplomová práca
    Autorské údajeDana Janíčková, škol. Juraj Chebeň
    Autor Janíčková Dana
    Ďalší autori Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 71 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846224

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce866.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.