Počet záznamov: 1  

CRM ako nástroj budovania lojality zákazníkov

  1. Názov CRM ako nástroj budovania lojality zákazníkov : diplomová práca
    Autorské údajeKatarína Magálová, škol. Dagmar Lesáková
    Autor Magálová Katarína
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 91 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846255

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.