Počet záznamov: 1  

Inovácie v komunikačnej stratégii vo vybranom podniku cestovného ruchu

  1. Názov Inovácie v komunikačnej stratégii vo vybranom podniku cestovného ruchu
    Súbežný názovInnovation in communication strategy in a selected business tourism
    Autorské údajeAlena Dudeková, Martina Jelšíková
    Autor Dudeková Alena EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Jelšíková Martina EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentMEKON 2011 : the CD of participants' reviewed papers from 13th International conference : Ostrava, February 2-3, 2011. [S. 1-8]. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2011. ISBN 978-80-248-2372-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá komunikácia marketingová * inovácia * ruch cestovný * podnik ruchu cestovného
    AnotáciaExistujúce formy komunikačnej stratégie v cestovnej kancelárii Hydrotour a vytvorenie možných inovácií, ktoré by pomohli firme udržať existujúcich, ale aj prilákať nových zákazníkov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00591-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.