Počet záznamov: 1  

[Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu]

  1. Názov [Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu]
    Autorské údajeElena Kašťáková
    Autor Kašťáková Elena EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 12 (2010), s. 613-615. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu / Otília Zorkóciová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * Slovensko * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * konkurencieschopnosť * recenzie
    AnotáciaRecenzia na vedeckú monografiu, ktorá rieši prehlbovanie špecifických aspektov podnikateľských stratégií v medzinárodnom marketingu v podnikateľských subjektov na Slovensku.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01675-011, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 9-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.