Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu

  1. Názov Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu
    Súbežný názovThe Execution of the penetration strategy by Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. on the credit recharge product market
    Autorské údajeJuraj Litomerický
    Autor Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Zborník vedeckých statí 3. S. 54-57. - Nové Zámky : Vydavateľstvo IN DESIGN, s.r.o., 2011. ISBN 978-80-970404-1-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá technológie komunikačné * telefón mobilný * siete mobilné * technika audiovizuálna * stratégia marketingová * boj konkurenčný * ceny konkurenčné
    AnotáciaPríchod nového mobilného operátora na slovenský trh. Telefonica O2 Slovakia a stratégia cenového zrovnoprávnenia volania do všetkých sietí. Marketingovo priemyselná jednoduchosť a prehľadnosť produktov i cien.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00639-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.