Počet záznamov: 1  

[Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]

  1. Názov [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]
    Autorské údajePeter Filo
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 14, č. 1 (2011), s. 138-139. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609
    Recenz.dok.Marketing kukltúry: ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * marketing * nástroje marketingové * manažment produktový * statky kultúrne * umenie * kultúra
    AnotáciaRecenzia publikácie autorky Márie Tajtákovej o marketingu kultúry. Javy a procesy pri tvorbe kultúrnych statkov. Odporúčaním aj želaním autorky - umelkyne aj ekonómky je, aby naša kultúra a umenie prežilo.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00644-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.