Počet záznamov: 1
Logistické a marketingové stratégie v kontexte Slovenskej republiky
Názov Logistické a marketingové stratégie v kontexte Slovenskej republiky Autorské údaje Lucia Furdová Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 121-129. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7 Poznámky IGM 2316071 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 164 - Matematická logika. Logistika Heslá logistika * marketing * stratégia distribučná * stratégia logistická * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * trh * výkonnosť * spoločnosť vedomostná * Slovensko * Vyšehradská štvorka * Nemecko Anotácia Charakteristika marketingovej a logistickej stratégie. Typológia marketingových a logistických stratégií z rôznych uhľov pohľadu. Logistické stratégie podľa výrobných stratégií. Marketingové stratégie z hľadiska pokrytia trhu. Stratégia modrého a červeného oceánu. Konkurencieschopnosť Slovenska v oblasti logistiky v ére znalostnej spoločnosti. LPI index - komplexný index logistickej výkonnosti. Porovnanie logistickej výkonnosti Slovenska s krajinami V 4 a Nemeckom. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00657-009, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 549.2 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1