Počet záznamov: 1  

Ako uspieť s novým produktom na trhu

  1. Názov Ako uspieť s novým produktom na trhu
    Autorské údajeMiloš Toman
    Autor Toman Miloš
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2011), s. 44-46. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * plán marketingový * podpora predaja * prieskum dopytu * inovácia výrobkov * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaInovačná politika v podnikoch a jej východiská. Pomer medzi neúspešnými a úspešnými výrobkami. Prieskum a vývoj trhu. Spolupráca medzi predajom a marketingom. Desatoro rád k inováciám produktov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.