Počet záznamov: 1  

Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti

  1. Názov Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti
    Autorské údajeZuzana Kolláriková
    Autor Kolláriková Zuzana
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 148-152. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá maloobchod * stratégia obchodná * hypermarkety * supermarkety * marketing priamy * podpora predaja * mix komunikačný * reklama * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaVyužitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti Tesco Stores SR. Správne zvolená marketingová stratégia a orientácia na zákazníka. Smerovanie komunikačnej politiky a využívanie jej nástrojov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.