Počet záznamov: 1  

Marketingové nástroje lesníctva - komunikácia prostredníctvom médií

  1. Názov Marketingové nástroje lesníctva - komunikácia prostredníctvom médií
    Autorské údajeZuzana Kolláriková, Zuzana Sarvašová
    Autor Kolláriková Zuzana
    Spoluautori Sarvašová Zuzana
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 153-157. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * hospodárstvo lesné * lesníctvo * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * médiá * prostriedky masovokomunikačné * sponzorovanie * práca s verejnosťou
    AnotáciaNástroje komunikačnej politiky a práca s verejnosťou v lesnom hospodárstve. Masmédiá ako realizátori masovej komunikácie. Stratégia rozvoja lesníctva v oblasti práce s verejnosťou. Finančné zabezpečenie komunikácie s verejnosťou prostredníctvom médií.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.