Počet záznamov: 1  

Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách

  1. Názov Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Soňa Nemečková, Peter Štetka
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 185-189. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * podnik * komunikácia marketingová * propagácia * prezentácia firemná * produkty * technológie informačné * technológie komunikačné * siete sociálne * internet * používatelia
    AnotáciaSociálne média ako nástroj marketingovej komunikácie a PR. Rozsah využívania internetu a sociálnych médií na Slovensku a miera ich vnímania používateľmi ako nástroja marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00695-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.