Počet záznamov: 1  

Predpoklady efektívnej marketingovej komunikácie

  1. Názov Predpoklady efektívnej marketingovej komunikácie
    Súbežný názovPrinciples of effective marketing communication
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 136-139. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * podpora predaja * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaMarketingová komunikácia ako významný zdroj konkurenčnej výhody podniku. Proces a účinnosť marketingovej komunikácie. Odosielateľ a príjemca, medzi ktorými sa komunikačný proces realizuje. Typy komunikačných procesov a spätná väzba.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00752-012, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti272.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.