Počet záznamov: 1  

Pravda a lži ve výzkumu trhu

  1. Názov Pravda a lži ve výzkumu trhu
    Autorské údajeIvan Tomek
    Autor Tomek Ivan
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 5 (Květen 2011), s. 34-36. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá výskum trhu * výskum marketingový * spotrebitelia * kontrola * dotazníky
    AnotáciaAko zistiť skutočnú objektivitu výskumu. Kde vzniká vo výskume chyba na strane zdrojov dát. Chronickí klamári. Klamanie pre odmenu. Falošné identity. Upravovanie kvót. Zlepšovanie vlastného obrazu respondenta. Odpovede neviem, nepoznám. Ako sa vyhnúť nepravdivým odpovediam vo výskume.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.