Počet záznamov: 1  

Vplyv nástrojov priameho marketingu na predaj spoločnosti MIPA Michalovce

  1. Názov Vplyv nástrojov priameho marketingu na predaj spoločnosti MIPA Michalovce : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Hilčanská, školiteľ: Daniela Urblíková
    Autor Hilčanská Lenka
    Ďalší autori Urblíková Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2011. - 67 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra855783

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce665 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.