Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh
Názov Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca Autorské údaje Michaela Balušíková, školiteľ: Katarína Grančičová Autor Balušíková Michaela Ďalší autori Grančičová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 66 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 854804
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1